czwartek, 11 marca 2010

Nagrywanie wokali czas zacząć!

Na wielu forach internetowych spotykam się z dużą ilością pytań o to jak zacząć nagrywać wokale do podkładów muzycznych w domu, jaki kupić sprzęt i jak krok po kroku to wszystko uruchomić. W pierwszym filmiku omówiłem podstawowe zagdanienia dotyczące wyboru sprzętu do nagrywania (mikrofon, interfejs) oraz jego podłącznia.



http://www.youtube.com/watch?v=mSUQ1j2jBpU


Mam nadzieje, że pomogłem :)

Komentarze i pytania mile widziane,

Mad.

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog będe tu często zaglądał sam zaczynam zabawe w studio domowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm.. blog o produkcji muzy, który zaczyna się od informacji dotyczących nagrywania wokalu... dziwny początek, ale ok... śledzę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam wszystko fajnie ale mam pytanie czy taki mój zestaw jak mikrofon mxl990 + bhinger 1002fx i do tego dodam kartę e-mu PCI-0404 to będzie dobrze? Bo standardowa realteka to nie daje rady pozdrawiam i proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, będzie OK jednak zamiast stosować mikser+kartę na PCI możesz kupić interfejs który łączy w sobie te dwie funkcje, np: ESI u46xl czy EMU 0404 USB

    Mad.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny blog!

    OdpowiedzUsuń